Email problemen

Kingkoen

New Member
Ik kan mijn email niet downloaden. Ik zit op een LAN netwerk (internet connectie in Kyrgyzstan waar ik nu ben) maar kan niet mijn pop-3 mail downloaden (van mijn internet provider in Sri Lanka waar ik woon) via Outlook Express of andere email programma's. Versturen is geen probleem. Ik kan wel contact maken met de server en dan een lijst met te downloaden emails ontvangen. Soms kan ik 1-2 kleine berichtjes ontvangen (heel langzaam) maar daarna breekt de connectie met de server en komt de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'lanka.ccom.lk', Server: 'lanka.ccom.lk', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Uitschakelen van mijn Norton Virusscan of Security werkt niet. Ik kan wel mail2web.com gebruiken maar dat werkt zo langzaam. Ook downloaden vanaf een andere computer werkt niet

Indien ik een internet connectie heb met behulp van een dial-up werkt het ook niet. Bij de provider zeggen ze dat er geen problemen zijn.

Who knows what to do?
 

Lorand

<b>VIP Member</b>
Controleer de modem en de verbindingen. Schakel ook eens alle applicaties uit op de computer en probeer het opnieuw (sommige modems betrekken alle vermogen van de CPU van de computer).

I have no clue what this means, just found it with Google. So do the same... :)
 
Top