Lenovo PC

Jan77

New Member
Hallo,
Ik heb een Lenovo Pc Type Ideacentre 300-20ISH er zit op de achterkant van de pc een zwart kastje waaruit een kabeltje komt wat in de pc naar binnen gaat. Ik heb de pc uitgezogen en heb dat draadje mee gezogen met het stof zuigen, nu weet ik niet waar dit voor diende en waar het heeft vast gezeten.
Kan iemand mij hiermee helpen, de pc werkt gewoon normaal.

met vriendelijke groet,
Jan de Bont
 

johnb35

Administrator
Staff member
Hallo,
Ik heb een Lenovo Pc Type Ideacentre 300-20ISH er zit op de achterkant van de pc een zwart kastje waaruit een kabeltje komt wat in de pc naar binnen gaat. Ik heb de pc uitgezogen en heb dat draadje mee gezogen met het stof zuigen, nu weet ik niet waar dit voor diende en waar het heeft vast gezeten.
Kan iemand mij hiermee helpen, de pc werkt gewoon normaal.

met vriendelijke groet,
Jan de Bont
This is an english speaking forum. Your post has been translated using google translate.

I have a Lenovo Pc Type Ideacentre 300-20ISH, there is a black box on the back of the PC from which a cable comes that goes into the PC. I sucked out the PC and sucked the wire with the dust suction, now I don't know what this was for and what it was stuck with.
Can anyone help me with this, the PC just works normally.

best regards,
Jan de Bont

Do you have a picture of this box and cable?
 

Jan77

New Member
Ik zal u wat foto's hiervan mee sturen. De eerste foto is van de buitenkant met het zwarte kapje. De tweede is zonder het kapje. De derfde is het kabeltje wat in de pc naar binnen gaat.
Waar dit voor dient kan ik nergens vinden.
ik hoop dat u weet waar dit voor dient.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bont
 

Attachments

  • DSC07281.JPG
    DSC07281.JPG
    389.3 KB · Views: 4
  • DSC07282.JPG
    DSC07282.JPG
    263 KB · Views: 3
  • DSC07283.JPG
    DSC07283.JPG
    81.2 KB · Views: 3

Jan77

New Member
Hallo,
Het probleem is opgelost u kan dit afsluiten.
Bedankt voor de goede hulp.
Met vriendelijke groet,

Jan de Bont
 
Last edited:
Top