Aldrig før, har jeg oplevet sådan noget før ang. kundeservice.Jeg foretog mig et opkald til Computercity's kundeservice, fordi jeg var interesseret i en bærebar som de havde til salg. Jeg blev informeret højt og tydeligt af selve kundeservicen, at der var 6 bærebar på lager af denne computer i Glostrup afdeling som jeg gerne ville have, og at jeg bare skulle roligt tage af sted mod Glostrup. Jeg bor i Helsingør, så jeg tog bilen og tog af sted mod Glostrup som ligger 100 km væk fra hvor jeg bor. Da jeg først ankom derover, fik jeg fat i en sælger. Jeg fik fortalt sælgeren at jeg har talt med kundeservice, og jeg vil gerne have den PC da der er 6 på lager. Sælgeren sagde at de ikke have nogen på lager, og der blev jeg chokeret, det er kraftedeme noget værre lort, at jeg skal køre 100 km for ingenting, det kan de ikke være bekendt, jeg blev informeret at der var 6 på lager, og sælgeren påstår at dette er en lagerfejl. Jeg spurgte hvad vi mon gør i denne situation da jeg har brugt tid, energi og penge så jeg kan komme ud og se ud som en tåbe. Han tilbød mig udstillingen og vi mente at det kunne være en mulighed. Den var slidt, brugt, ridset og fedtet af så mange kunder har pillet ved den. Han tilbød os en nedskærelse på 300 kr, og der blev jeg mere chokeret da sælgeren tilbød mig det offer. Jeg ville have fat i chefen fra afdelingen og han kom med glæde. Hans navn var Steve og vi forklaret ham hele situationen for han er chef, så han burde føle med os og sætte sig inde i situationen. Frem og tilbage tilbød han os 500 kr. i nedskærelse på pc'en. 1000 kr. var mit bud på nedskærelse og jeg ville have købt den, plus jeg havde varer mellem hænderne til omkring 4-5000 kr.. Han nægtede og valgte ikke at sælge mig den. Det forstår jeg fandme ikke, i det mindste kan han bare behandle os, som nogen kunder der garanteret vil komme tilbage, efter god omgang service, men næh nej det var virkelig den aller værste/ringeste behandling noget har tilbudt mig. Selve chefen (Steve) var virkelig uerfaren og uprofessionel, men en formidable og erfaren fusker, den måde han behandlede mig på, ville ikke kunne accepteres af nogen. Vi diskuterer ikke om frugt eller gødning, men vi snakker om 5 bærbar og nogle tilbehør til omkring 45.000kr. Så derfor burde Computercity overveje Steve`s stilling, hvis de gerne ville have et godt ry.
Jeg vil råde, og sige at man aldrig nogensinde skal handle der. For de får en til at ligne en tåbe og man kommer ikke glad ud af sådan en butik.
Jeg ejer selv et firma.
Der var 6 på lager, og jeg ville have købt 5 computere da jeg har nogle medarbejdere som jeg også skulle have købt til dem. Men nej STEVE ville åbenbart ikke handle med mig, men alligevel valgte han at give mig dårlig service.
Mit råd er til jer derude, i skal ALDRIG handle i Computercity. Hold jer Væk mindst 10 000 km.
Det er ikke slut her, jeg vil gå videre til medierne. You will see me again Computercity.
Jeg vil råde, og sige at man aldrig nogensinde skal handle der. For de får en til at ligne en tåbe og man kommer ikke glad ud af sådan en butik.
Jeg ejer selv et firma.
Der var 6 på lager, og jeg ville have købt 5 computere da jeg har nogle medarbejdere som jeg også skulle have købt til dem. Men nej STEVE ville åbenbart ikke handle med mig, men alligevel valgte han at give mig dårlig service.
Mit råd er til jer derude, i skal ALDRIG handle i Computercity. Hold jer Væk mindst 10 000 km.
Det er ikke slut her, jeg vil gå videre til medierne. You will see me again Computercity.