HP laptop full av virus, troyans etc..

eddy32

På denne maskinen ligger "systemplaten" på en skjult partisjon på harddisken som er av SATA typen. Jeg får ikke tilgang til denne og har ikke sikkerhetskopi. Jeg har en annen original XP Home Edition DVD, men den får ikke kontakt med harddisken, sier bare at det ikke er harddisk på maskinen. Hvis maskinen starter opp som normalt så kopieres Windows utforsker seg ca. 50 ganger og dekker hele skrivebordet. Da virker ingen ting. Starter jeg opp i sikker modus, får jeg tilgang til en del, men ikke nok til at jeg får fikset disken nok til at jeg kan få orden på ting. Kan noen hjelpe?http://www.computerforum.com/images/smilies/frown.gif

eddy32

HP Palilion Entertainment PC

...english would help
My grandchild has obtained a full PC load of viruses and all kinds of ugly things. And the "Installer DVD" is placed on a hidden partition on the SATA drive. And he did not burn a security DVD when the computer was new. Now I am not able to do anything. I need a copy of the installer DVD burned from the same type of computer. OR very good advices. I can only boot in safe mood. In normal mood everything is locked, and more that 50 copies of Windows Explorer cover the desktop. So what do I do?