M MSkare New Member Dec 11, 2010 #1 Hejsa.. har brug for lidt hjælp da jeg ikke ved hvilken af disse computere der er bedst. HP NOTEBOOK DV6-3060 eller HP Pavilion dv6-3162eo sort Håber i kan hjælpe mig, og tak på forhånd
Hejsa.. har brug for lidt hjælp da jeg ikke ved hvilken af disse computere der er bedst. HP NOTEBOOK DV6-3060 eller HP Pavilion dv6-3162eo sort Håber i kan hjælpe mig, og tak på forhånd
mrjack VIP Member Dec 11, 2010 #3 Velkommen. Her burde man helst tale engelsk. (Sorry for possibly butchering your language. It has been a long time since I studied any Danish.) The DV6-3162eo seems to have a bigger hard drive, more memory and a faster processor. Last edited: Dec 11, 2010
Velkommen. Her burde man helst tale engelsk. (Sorry for possibly butchering your language. It has been a long time since I studied any Danish.) The DV6-3162eo seems to have a bigger hard drive, more memory and a faster processor.
M MSkare New Member Dec 12, 2010 #4 Hejsa. Forgot to talk english .. Would you say it's a good gaming com or shall I find another one? And thanks for answering me
Hejsa. Forgot to talk english .. Would you say it's a good gaming com or shall I find another one? And thanks for answering me