Købe ny pc

rasm9271

New Member
Hey jeg er ny og skal snart konfirmeres:) så jeg skal jo have en god pc


jeg har valgt det fra samme hjemmeside så skulle jeg ikke hele internettet rundt for at finde tingene
jeg har valgt amd fordi det er lidt billiger en intel så

her kommer tingene

bundkort: ASUS M4A79T Deluxe/U3S6
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=579258

ram:Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=518887

Grafikkort: 2xXFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=579052

harddisk: Western Digitial Caviar® Green 2TB
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=430925

processorer: AMD Phenom II X4 965, Black Edition DK
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=580521

strømforsyning: Corsair TX 750W PSU
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=340678

blu-ray:Lite-On Blu-Ray Reader
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=493692

kabinet: Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=430531

cpu køler:Nexus FLC-3000 Real Silent CPU vifte alu
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=376247


hvad siger i til det og kan i sige de kabler jeg skal bruge kan ikke helt finde rundt i det:confused:
 
Buy new PC

Hey I'm new and will soon be confirmed so I have to have a good pc


I've chosen from the same site as I had not the entire internet around to find things
I chose AMD because it is a little cheaper then intel

here comes the things

Motherboard: ASUS M4A79T Deluxe/U3S6
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=579258

RAM: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=518887

Graphics: 2xXFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=579052

Hard Drive: Western Digitial Caviar ® Green 2TB
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=430925

Processor: AMD Phenom X4 II 965, Black Edition DK
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=580521

PSU: Corsair TX 750W PSU
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=340678

Genre: Lite-On Blu-Ray Reader
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=493692

Cabinet: Antec Nine Hundred Two Mid Tower Black
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=430531

CPU Cooler: Nexus FLC-3000 Real Silent CPU range alu
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=376247


What say you to it and can say the cables I need can not quite find your way around it
 
thank you google translate.

Det er et godt bygge. når du kjøper deler alle kablene skal inkluderes.
 
Back
Top